پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
وزیر بهداشت گفت: در مراکز و بیمارستان‌های دولتی، هیچ پزشکی حق ندارد بیمار را از بخش دولتی به بخش یا مطب خصوصی ارجاع دهد. این اقدام تخلف است و مردم می‌توانند با شماره ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و مصادیق تخلف را گزارش دهند.

شعارسال: دکتر بهرام عین اللهی در خصوص افزایش ظرفیت پذیرش رشته پزشکی با بیان اینکه تاکنون وزارت بهداشت به تمامی تکالیف قانونی خود عمل کرده است، گفت: امسال، سال دوم افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی است و در سال گذشته نیز به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل کردیم.

ارجاع بیمار از بخش دولتی به خصوصی تخلف است

وی افزود: سال گذشته مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر بود ظرفیت رشته‌های پزشکی ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و ما حتی بیش از تکلیف یاد شده پذیرش کردیم و ظرفیت پذیرش تا ۲۷ درصد افزایش پیدا کرد.

وزیر بهداشت در خصوص تامین دارو و افزایش ذخایر راهبردی دارویی نیز اظهارکرد: در حال حاضر ذخایر راهبردی دارویی ما به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

عین‌اللهی در حوزه تجهیز ناوگان اورژانس کشور، از خرید ۵۰۰ آمبولانس و در حوزه افزایش تخت‌های بیمارستانی، از اضافه شدن ۱۵ هزار تخت تاکنون و ۶۷۰۰ تخت دیگر تا پایان سال خبر داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت وی همچنین اظهار کرد: در مراکز و بیمارستان‌های دولتی، هیچ پزشکی حق ندارد بیمار را از بخش دولتی به بخش یا مطب خصوصی ارجاع دهد، این اقدام تخلف است و مردم می‌توانند با شماره ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و مصادیق تخلف را گزارش دهند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16مرداد1402، کدخبر: 1402051610035، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین