پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
رییس پارک علم و فناوری پردیس گفت: در حال حاضر ۵۰۰ شرکت در فضای پارک مستقر شده و تا پایان سال حدود ۱۰ هزار نفر در پارک مشغول به فعالیت می‌شوند.

شعارسال: مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس در برنامه بازدید خبرنگاران از پارک فناوری پردیس در نشستی با اشاره به نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی در جوامع، گفت: در پارک فناوری پردیس ۴ فاز عمرانی را در دستور کار داریم و فاز پنجم نیز تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

اشتعال ۱۰ هزار نفر در پارک پردیس تا پایان سال جاری

وی با اشاره به مصوبه هیئت امنا این پارک ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات امناء پارک فناوری پردیس، فضای فیزیکی پارک هزار هکتار است که در حال حاضر ۴۵۰ هکتار در تملک پارک است.

صفاری‌نیا، با اشاره به تعداد شرکت‌های مستقر در این پارک و اشتغالزایی گفت: در حال حاضر ۵۰۰ شرکت در فضای پارک مستقر شده و تا پایان سال حدود ۱۰ هزار نفر در پارک مشغول به فعالیت می‌شوند.

صفاری‌نیا، اسکان فناوران مستقر در منطقه پردیس را خدمت دیگر پارک پردیس به شرکت‌های مستقر دانست.

رئیس پارک فناوری پردیس با تاکید بر اعطای نشان تضمین کیفیت و نشان تجاری گفت: پارک فناوری پردیس در دو بخش گواهینامه تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس را رونمایی کرد.

وی تاکید کرد: نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو سطح ارائه شده است؛ بخش اول تایید کیفیت محصولات در سه سطح برنزی، نقره‌ای و طلایی که پس از بررسی‌های تخصصی اعطاء می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند این نشان را (Made In PTP) روی محصول خود درج کنند.

رییس پارک فناوری پردیس خاطرنشان کرد: در بخش دوم، محصولاتی که توانسته‌اند گواهینامه تایید کیفیت را اخذ کنند، امکان استفاده از خدمت گارانتی (تضمین کیفیت) را خواهند داشت. گواهینامه تضمین کیفیت محصولات (گارانتی) به عنوان یک برگه گارانتی، در اختیار مشتریان محصولات قرار گرفته و اصالت آن از طریق رمزینه (Qr code) مندرج بر روی برگه گارانتی قابل ردیابی است.

وی تاکید کرد: این نشان، اعطای استاندارد پایه محصولات نیست، بلکه پارک به محصولات تولیدشده در شرکت‌های مستقر، تضمین مالی کیفیت به طرف مقابل ارائه می‌دهد.

رییس پارک فناوری پردیس، با اشاره به برنامه‌های آینده پارک گفت: ایجاد کمپ‌های نوآوری و فناوری از برنامه‌های پارک است و سیاست پارک پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان بود و سیاست کلی ما در ۲۰ سال دوم، اضافه شدن کمپ‌های نوآورانه است که در آن سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ مستقر می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 1091593، snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین