پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به هاب بین‌المللی پارک‌های فناوری خبر داد. وی با تاکید بر اینکه ما باید از حالت برگزاری نمایشگاه‌های سنتی به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش‌های نوین برویم، افزود: ظهور استارت آپ‌ها و بخش‌های نوآورانه پیشرفت کرده، اما این بخش مغفول مانده و ما باید به این صنعت توجه کنیم و شهر آفتاب می‌تواند پیشتاز حضور شرکت‌های نوآورانه و استارت‌آپ در کشور باشد.

شعارسال: عباس تقدسی نژاد مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب روز چهارشنبه ۲۵ مرداد در نشست خبری سومین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی گفت: در راستای جلوگیری از نمایشگاه‌های تکراری و یا حضور غیردوستانه افرادی که فقط باعث افزایش شکاف‌ها بین دو مجموعه می‌شود، ظرف چند روز آینده تفاهمنامه مشترکی را برای رسیدن به یک فصل مشترک برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر تهران امضا خواهیم کرد. ما معتقدیم که نمایشگاه شهر آفتاب و نمایشگاه تهران هر دو سرمایه‌های کشور هستند.

مجموعه شهر آفتاب به بزرگترین پارک بین‌المللی فناوری تبدیل می‌شود/ برگزاری سومین نمایشگاه صنعت در شهر آفتاب

وی با تاکید بر اینکه ما باید از حالت برگزاری نمایشگاه‌های سنتی به سمت هوشمندسازی و استفاده از روش‌های نوین برویم، افزود: ظهور استارت آپ‌ها و بخش‌های نوآورانه پیشرفت کرده، اما این بخش مغفول مانده و ما باید به این صنعت توجه کنیم و شهر آفتاب می‌تواند پیشتاز حضور شرکت‌های نوآورانه و استارت‌آپ در کشور باشد. ما معتقدیم نمایشگاه‌ها باید ۳۶۰ روز و ۳۶۰ درجه باشد به گونه‌ای که مرکز دائمی تجاری برای بازاریابی تجاری در حوزه تولید برنامه ریزی شود و زمین‌های زیادی در مجموعه شهر آفتاب است که می‌توان این مرکز دائمی را ایجاد کرد.

مدیرعامل مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب افزود: ما تفاهم نامه‌ای را میان نمایشگاه بین المللی آفتاب، هاب فناوری جمهوری اسلامی ایران، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی امضا کردیم که در روز‌های آینده رونمایی خواهد شد. بر اساس این تفاهم نامه امضا کنندگان، هاب مرکزی بین المللی پارک‌های علم و فناوری کشور خواهند شد. با این تفاهم کارخانه‌های نوآوری در مجموعه نمایشگاهی آفتاب مستقر خواهند شد.

*برگزاری نمایشگاه صنعت در شهر آفتاب

حمید گودرزی مدیر اجرایی سومین نمایشگاه صنعت ابزارآلات و ماشین آلات و تجهیزات وابسته از برگزاری این نمایشگاه در روز‌های ۳۱ مرداد تا سوم شهریور خبر داد و بیان داشت که، این نمایشگاه در فضای ۲۰ هزار متری نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود که در این نمایشگاه زنجیره‌های بزرگ تامین ابزارآلات صنعتی، برقی و دستی حضور دارند و به جرات می‌توانیم بگوییم که این نمایشگاه زنجیره کاملی برای تامین مایحتاج کارخانه‌ها است و تمام بزرگان حوزه ابزار در این نمایشگاه حضور دارند که به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اخبار نمایشگاه ها، تاریخ انتشار: 25مرداد1402، کدخبر: 107293، www.namayeshgahha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
0
ببینیم و تعریف کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین