پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۱۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام نمود، مشتریان و متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری که قصد سفر به خارج از کشور را در سال 1401 و نوروز 1402 دارند، برای اخذ حواله ارزی خود می بایست به صورت حضوری به شعب ارزی بانک‌ ملی مراجعه کنند. دریافت ارز توسط مشتریان در باجه‌های ارزی بانک (پس از باجه کنترل گذرنامه) مستقر در فرودگاه های بین المللی منوط به دریافت حواله ارزی پیش از مراجعه به باجه های مذکور بوده و بدون وجود حواله فیزیکیف امکان تحویل ارز وجود ندارد.

شعار سال: روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام نمود، مشتریان و متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، می‌بایست برای اخذ حواله ارزی خود به صورت حضوری به شعب ارزی بانک ملی مراجعه کنند. دریافت ارز توسط مشتریان در باجه‌های ارزی بانک (پس از باجه کنترل گذرنامه) مستقر در فرودگاه‌های بین‌المللی منوط به دریافت حواله ارزی پیش از مراجعه به باجه‌های مذکور است. بدیهی است مشتریان پس از صدور حواله ارز مسافری می‌توانند مبلغ ارز مورد نظر را در زمان خروج از مرز‌های هوایی کشور و با مراجعه به باجه‌های ارزی بانک ملی ایران که در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور مستقر هستند، دریافت کنند.

ضرورت همراه داشتن حواله ارزی جهت دریافت ارز در فرودگاه

لازم به ذکر است، در حال حاضر مبلغ قابل پرداخت ارز مسافرتی حداکثر ۵۰۰ دلار آمریکا بوده و فروش ارز به افراد با سن قانونی کمتر از ۵ سال و ایرانیان مقیم خارج از کشور انجام نمی‌شود.

لیست شعب ارزی بانک ملی در سراسر کشور بشرخ زیر است ( اینجا)

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته ار روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین