پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
حملات تند و اهانت های بی شرمانه صادق کوشکی به علی‌دایی و فردوسی‌پور، خبرساز شد. کوشکی مدعی شده و طرح سوال می کند که باید ببینیم آیا کسی شش دهه پس از مرگ علی دایی او را می‌شناسد؟ فردوسی‌پور توانمند نبود؛ گستاخ بود. مدیر رسانه او عقلانیت نداشته است. رئیس صداوسیما تدارکات‌چی او بود.رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد. فردوسی‌پور درواقع رئیس صداوسیما بود.ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهره‌های «پرواربندی‌شده» روبرو بودیم. برخی از منتقدین در فضای مجازی با تغییر اسم دو فرد نقد شونده( علی دایی و فردوسی پور) همین سوالات را از کوشکی پرسیده اند و بیان داشته اند که : باید ببینیم آیا کسی شش ماه( نه شش دهه) پس از مرگ صادق کوشکی ، او را می‌شناسد؟ صادق کوشکی توانمند نبود؛ گستاخ بود. برخی از احزاب و سازمان ها ، تدارکات‌چی او هستند و او مترسک کلاغ پران بعضی از جریانات است. ما در برخی احزاب و جریانات جناحی به کلاغ پران های سیاسی نیاز داریم و .... آقای کوشکی عزیز، ما هیچ جانبداری از آقایان دایی و فردوسی پور نداشته و نداریم، اما بنظر شما این شیوه صحبت کردن ، پسندیده است ؟ آیا از انعکاس محتوای فضای مجازی برعلیه خودتان خوشحال بوده و راضی هستید؟به احتمال زیاد ، خیر. پس آیا پسندیده نیست برای حفظ آبروی مومن و مسلمان، تحفظات اخلاقی و شرعی داشته باشیم؟ شما انسان شریف و بزرگی هستید، این شیوه حرف زدن، برازنده شما نیست.

شعارسال: صادق کوشکی استاد دانشگاه و کارشناس تلویزیونی در یک برنامه زنده به علی دایی و عادل فردوسی‌پور حملات تندی کرد.

حملات تند و اهانت های بی شرمانه کوشکی به علی دایی و عادل فردوسی‌پور

صادق کوشکی، استاد دانشگاه که گاه در قامت کارشناس به صداوسیما دعوت می‌شود، در برنامه تلویزیونی زنده شبکه یک سخنانی علیه علی دایی و عادل فردوسی پور مطرح کرد.

کوشکی درباره علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و جهان که سال‌ها عنوان آقای گلی فوتبال ایران را یدک می‌کشد، گفت: شهرت یک چیز است محبوبیت یک چیز دیگر؛ ۶ دهه از فوت پهلوان تختی می‌گذرد، اما همچنان محبوب است، اما باید ببینیم آیا کسی ۶ دهه پس از مرگ او را می‌شناسد! حالا می‌بینیم که آن آقا محبوب نیست.

کوشکی همچنین درباره عادل فردوسی‌پور گفت: در رسانه ملی هم وضعیت همین است. سال‌های سال در این رسانه فردی که هیچ‌کس نبود و رسانه او را به یک فرد مشهور تبدیل کرده بود، برای برنامه‌اش سیاست‌گذاری می‌کرد و برای مدیر شبکه تصمیم می‌گرفت. {در این لحظه مجری برنامه سعی می‌کند توانمندی فردوسی‌پور نادیده گرفته نشود} نخیر! توانمندی نبوده و گستاخی و نمک‌نشناسی آن فرد بوده؛ و البته بی‌تدبیری و عدم عقلانیت مدیریت رسانه. این‌که یک شهروند عادی را تبدیل به یک غول بکند! کار به جایی رسید که رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد و درواقع تدارکاتچی او بود. در حقیقت فردوسی‌پور رئیس صداوسیما بود.

صادق کوشکی درباره توانایی اجرای عادل فردوسی‌پور هم توضیح داد: اگر قرار بود قانونِ اجرا درباره ایشان عملی شود، ایشان به هیچ جایی نمی‌رسید، چون حتی در ادای کلمات مشکل داشت. ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهره‌های مشهور پرواربندی‌شده روبه‌رو بودیم.

بخش‌هایی از صحبت‌های صادق کوشکی در برنامه جام جم شبکه اول سیما را می‌بینید.

تعداد بازدید : 9

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عرشه آنلاین، تاریخ انتشار: 8شهریور1402، کدخبر: 103914، www.arshehonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین