پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نباید از بسته خروج از رکود دولت انتظار معجزه داشته باشیم.

شعار سال : حسن حسینی در مشهد مقدس، اظهار داشت: تعداد زیادی از خودروهای انبار خودروسازان به فروش رفته و ادامه طرح فروش اقساطی خودرو دیگر فایده‌ای به همراه نداشت.

وی تصریح کرد: بهبود وضعیت خودروسازان و افزایش نقدینگی آنها سبب شده که میزانی از مطالبات خود را به قطعه سازان پرداخت کرده و موقعیت آ‌ن‌ها بهبود پیدا کند.



رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه دولت باید برای رفع مشکلات صنایع در خراسان رضوی در نظام اقتصادی خود تغییر ایجاد کند، خاطرنشان کرد: هم اکنون مشکلات زیادی در بخش‌های ساختاری اقتصاد در خراسان رضوی وجود دارد که باید آنها را برطرف کرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: باید واقعیت اینکه اقتصاد کشور ما یک شبه با بحران این چنینی مواجه نشده و نباید توقع داشت که با بسته‌هایی مانند خروج از رکود بهبود پیدا کند را قبول کرد. به عبارت دیگر نمی‌توان توقع داشت که بسته خروج از رکود دولت معجزه کند.

حسینی افزود: این موضوع که مطالبات قطعه سازان تا حدودی تسویه شده امیدواری را برای این صنعت به همراه داشته زیرا اوضاع این دسته از تولیدکنندگان در خراسان رضوی با وخامت زیادی روبه‌رو شده بود و این مسئله تا حدی از مشکلات آنها می‌کاهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 1 آذر 1394 کد مطلب : 922891 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین