پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
طی مراسمی تحت عنوان همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، 8 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای محروم شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: طی مراسمی تحت عنوان همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون اداره کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان دلفان برگزار گردید، 8 پروژه محرومیت زدایی به بهره‌برداری رسید.

این طرح ها شامل 5 مدرسه در روستاهای گوهرگوش، له له بیگی ،چشمه مورینه، ماسی مرده و کاظم آباد و همچنین یک خانه عالم در روستای گچنه و دو پایگاه مقاومت در روستاهای مرادجان و باباجان می باشد که به همت بسیج سازندگی شهرستان دلفان احداث شده اند.

سرهنگ دالوند فرمانده سپاه ناحیه دلفان در این مراسم به ارکان اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: کلید حل مشکل اقتصادی و دیگر مشکلات کشور به دست مردم است امروز باید با توسعه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ اقتصادی مردم را بالا برد تا هر فرد در کشور یک تولید کننده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دلفانافزود: تنها راه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند.

وی در ادامه به اقدامات بسیج سازندگی ناحیه دلفان اشاره کرد وافزود : ازجمله اقدامات انجام شده بسیج سازندگی پرداخت21 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و محرومیت زدایی به 140 نفر در زمینه خدماتی ، تولیدی و فرهنگی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداخت شده است.

دالوند تصریح کرد:اعزام 3500 نفر از بسیجیان حلقه های صالحین ، 150نفر از بسیج محلات و بسیج دانشجویی به اردوهای جهادی وکمک به مناطق محروم وهمچنین اعزام 20تیم بهداشتی درمانی به مناطق محروم این شهرستان از دیگر برنامه های اجرا شده می باشد.

وی با تاکید بر به نقش ارزنده ای بسیج در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه های ملی بر لزوم تقویت روحیه بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش محوری دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان در پایان تأکید کرد: مسئولان باید راه حل مشکل را در درون کشور جستجو کنند و اگر به خیال این باشند که کشورهای فرامنطقه‌ای می توانند مشکل کشور را حل کنند اشتباه است.















لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان شهرستان دلفان نیز افتتاح شد.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دلفان امروز، تاریخ انتشار 6 آذر 95 ، کد مطلب: 8710: www.delfanemrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین