پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
سید محمد میرقانعی رئیس بسیج سازندگی استان یزد از مشارکت 8 هزار نفر در اردوهای جهادی سال 96 در این استان خبر داد.

شعار سال: رئیس بسیج سازندگی استان یزد اعلام کرد: سال گذشته بالغ بر 120 گروه جهادی دارای شناسنامه؛ یعنی گروه هایی که سرگروه، اهداف، اعضا و محل فعالیت آن ها مشخص شده؛ فعالیت های در راستای محرومیت زدایی به ایفای نقش پرداختند.

سید محمد میرقانعی افزود: تا کنون حدود 8000 نفر برای اعزام به اردوهای جهادی سال 96 اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم در این راستا موفق تر از گذشته عمل کنند.

وی ادامه داد: مقصد گروه های جهادی استان یزد عمدتاً شهرستان هایی است که از مراکز استان دورتر و در نتیجه کم برخوردارتر هستند، هر چند در داخل شهر یزد و به خصوص حومه شهر نیز مناطق کم برخورداری وجود دارند که برای کمک به مردم این مناطق نیز برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: مجموعه برنامه هایی که در راستای سازندگی و محرومیت زدایی انجام می شود در سپاه الغدیر استان یزد توسط قرارگاه اردوهای جهادی سامان دهی شده است و اقشار مختلف بسیج، مانند بسیج مهندسین، بسیج کشاورزی، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی از جمله اقشاری هستند که در این راستا نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش از برنامه ریزی بسیج حقوقدان، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی برای کمک به ارتقای سطح آگاهی مردم مناطق هدف خبر داد.

میرقانعی تاکید کرد: در حال حاضر افزون بر 20 خیر در استان یزد با گروه های جهادی برای خدمت رسانی بهتر به محرومین همکاری دارند که جهت اطلاع دیگر خیران امسال برنامه سرکشی از نقاط محروم در دستور کار قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۱۷۰۰۰۸۱۳:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین