پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی همدان گفت: ۱۵ منزل مسکونی سال گذشته در مناطق محروم همدان به همت گروه‌های جهادی ساخته شد.

شعار سال: احمد عابدی، مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی همدان بیان داشت: هدف از برگزاری اردوی جهادی این است که تعدادی از دانشجویان در روستا‌های محروم حضور داشته باشند و با مشاهده این شرایط علاوه بر تلاش در راستای محرومت‌زدایی به خودسازی در جهت رشد معنوی خود بپردازند.

عابدی ادامه داد: خودسازی مجموعه‌های دانشجویی، آشنایی با مناطق محروم و رفع محرومیت از روستاها، آشنایی با تولیدات روستائیان و تکریم جایگاه آنها، انجام فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی و آموزش خودمراقبتی از جمله اهداف برگزاری اردو‌های جهادی است.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی همدان عنوان کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری اردو‌های جهادی پرداختن به امور فرهنگی است که علاوه بر انجام امور عمرانی، کلاس‌های فرهنگی و آموزشی توسط جهادگران در روستا‌ها برگزار می‌شود.

عابدی با بیان اینکه در حال حاضر قریب ۱۶ گروه جهادی از مجموع دانشجویان همدان وجود دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰۰ نفر برای شرکت در این اردو‌ها در استان ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام برای شرکت در طرح اردو‌های جهادی جنسیت مهم نیست، افزود: سال گذشته ۴۴۵ برادر و ۲۱۲ خواهر در طرح اردو‌های جهادی شرکت کردند.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه در کلیه دانشگاه‌های سطح استان ثبت‌نام از علاقمندان انجام می‌گیرد، افزود: اعزام از ۱۰ تیرماه آغاز خواهد شد و ثبت‌نام آنلاین نیز تا پایان تابستان انجام می‌شود؛ به طوری که دانشجویان برای اجرای طرح جهادی به کلیه شهرستان‌ها و روستا‌های محروم استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان هزار و ۳۰۰ روز در مناطق محروم به اجرای طرح جهادی خواهند پرداخت، یادآور شد: اجرای فعالیت‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و عمرانی از جمله فعالیت‌های آن‌ها در این مدت خواهد بود.

عابدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۵منزل مسکونی در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی ساخته شد و ترمیم ۱۰ سرویس بهداشتی و پنج منزل مسکونی نیز توسط دانشجویان انجام گرفت.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه هزینه‌های انجام شده در طرح جهادی از مجموعه‌های سپاه، کمیته امداد، دانشگاه‌ها و خیرین تأمین می‌شود، افزود: درآمدزایی اهالی روستا‌ها از دیگر اهداف بسیج دانشجویی در برگزاری اردو‌های جهادی است که در این جهت هر گونه حمایت انجام می‌شود تا درآمدزایی در روستا‌ها افزایش یابد.

وی گفت: سازمان بسیج دانشجویی همدان آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی و وسیله ایاب و ذهاب برای خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان، بتواند با حضور فعالان رسانه‌ای استان در یکی از روستا‌های هدف پل ارتباطی آن‌ها با جهادگران باشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کد مطلب: 695435، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا نشون میده که روحیه جهادی دانشجوهای همدانی خیلی بیشتر از شهرای دیگه ست! باید تحسین کرد این روحیه رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین