پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام نخستین گروه دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های استان در قالب اردوی جهادی و خدمان رسانی به مناطق محروم خبر داد.

شعار سال: شهرام مهدوی مطلق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی‌های جهادی استان همزمان با دهه کرامت و با هدف خودسازی و خدمت رسانی به مردم محروم آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه جهادگران دانشجو در این دوره به منطقه چاهنگ زیلایی می‌روند، عنوان کرد: میانگین تعداد افرادی که در این گروه‌های جهادی به اردو اعزام می‌شوند بین 20 تا 30 نفر هستند.

مهدوی‌مطلق با بیان اینکه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی 10 روزه بوده و امکان افزایش بیش از این نیز دارد، ادامه داد: در آن منطقه کارهای خدماتی از جمله لوله کشی آب شرب، ساخت و تعمیر مسجد، مدرسه و خانه‌های محروم انجام و همچنین در حوزه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی نیز خدماتی ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی و علمی، مهارت آفرینی در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های عمرانی شامل احداث خانه محرومان، مسجد و ...توسط دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی انجام می‌شود.

مهدوی‌مطلق از اعلام آمادگی 20 گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده افزون بر 50 روستا برای ارائه خدمات توسط دانشجویان بسیجی شناسایی شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان گروه‌های دیگری نیز خارج از استان و یا تشکل‌های غیر بسیج نیز برای حضور در مناطق محروم اعلام امادگی کرده که توسط بسیج دانشجویی ساماندهی می‌شود.

وی خواستار حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در بین دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی شد و گفت: به طور حتم در این صورت شاهد دل‌گرمی دانشجویان بسیجی هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تنسیم، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 1771664: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
همیشه بسیجی های عزیز ما کارهاشون ربو در خفا انجام میدن و این دلیلی هست بر مظلومیت خبری اونها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
کارجهادی در این استان اگر با همراهی مسئولین همراه باشه در کمتر از ده سال میتان فقر را در این استان ریشه کن کنه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین