پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب گفت: اردو‌های جهادی تابستان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در روستاهی چاغر بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

شعار سال: رضا فتح الهی، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب گفت: اردوهای جهادی تابستان امسال در دو گروه فرهنگی و عمرانی در روستای چاغر بخش باروق شهرستان میاندوآب با همکاری سپاه این شهرستان و ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی و کمیته امداد خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

فتح الهی با بیان اینکه هر گروه متشکل از تیم‌های ۱۵ نفره به این مناطق اعزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: در بخش عمرانی تیم برادران به ساخت خانه محروم در روستای چاغر مشغول به کار خواهند شد که امیدواریم با کار مداوم و فشرده تا آخر تابستان این پروژه را به اتمام برسانیم.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در بخش های فرهنگی که اغلب به فعالیت بخش خواهران در زمینه های مختلف مربوط می شود، متشکل از کارگاه های خیاطی، گلدوزی، پرورش قارچ و قالیبافی است.

وی گفت: امسال علاوه بر کارهای عمرانی و فرهنگی، یک تیم دندانپزشکی نیز با هماهنگی سپاه ارومیه و ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی نیز به این مناطق اعزام می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 695366، www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین