پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ۱۸ گروه جهادی در نوروز امسال به خدمت‌رسانی در مناطق محروم می‌پردازند.

شعارسال: مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ۱۸ گروه جهادی در نوروز امسال به خدمت‌رسانی در مناطق محروم می‌پردازند.

میثم فضل الله‌پور درباره برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز امسال گروه‌های بسیج دانشجویی در قالب 18 گروه جهادی در مناطق محروم به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

وی گفت: از این 18 گروه 5 گروه جهادی به خارج از استان و مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام می‌شوند و در عرصه فرهنگی و عمرانی در آن مناطق فعالیت می‌کنند و بقیه گروه‌ها نیز در مناطق محروم داخل استان و در عرصه‌های عمرانی، تربیتی، فرهنگی، بهداشت و درمان، مشاوره و غیره فعالیت می‌کنند.

فضل الله‌پور افزود: حدود 600 نفر دانشجوی بسیجی جهادگر در ایام نوروز به فراخور نیاز هر منطقه در عرصه‌ها ورود پیدا کرده و به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی در حاشیه شهر اظهار داشت: جهادگران ما در مناطق حاشیه‌ای شهر به صورت مداوم و آخر هفته‌ها فعالیت می‌کنند و یکی دو گروه جهادی نیز در ایام نوروز به خدمت‌رسانی مناطق محروم حاشیه شهر می‌پردازند.

فضل الله‌پور با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی از دانشگاه‌های شیراز و گروه‌های مستقل جهادی هستند، گفت: دانشجویان با این نگاه به اردوها ورود می‌کنند و از تعطیلات خودشان می‌گذرند تا دست همنوعان خود را بگیرند و به آنها کمک کنند زیرا جوانان انقلابی از این منظر پویا هستند که نگاه جامعی نسبت به مشکلات کشور دارند و می‌دانند زیر پوست شهر و مناطق محروم چه وضعیتی وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 1677616، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا خدا خیرشون بده که از تفریح های خودشون برای رفاه مردم میزنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین