پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه گفت: اردوی جهادی این دانشگاه متشکل از دانشجویان، پزشکان و اساتید از صبح امروز در مناطق حاشیه‌نشین هر ارومیه شروع به‌کار کرد.

شعار سال: حجت قلیزاده، مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به جزئیات اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: اردوی جهادی این دانشگاه متشکل از دانشجویان، پزشکان و اساتید در عرصه‌های فرهنگی، سلامت، عمرانی و اقتصادی در مناطق حاشیه نشین شهر ارومیه شروع بکار کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد دانشجویان شرکت کننده ۱۲۰ نفر در رشته‌های تحصیلی مختلف است که پیش بینی‌ می شود این تعداد به ۱۵۰ نفر برسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه با بیان اینکه امسال اردوی جهادی متفاوت‌تر از سال‌های گدشته می‌باشد، گفت: طبق گزارشاتی که از تیم عرصه یاب به ما رسید، امسال در عرصه‌های اقتصادی و سلامت و فرهنگی فعالیت خود را شروع کردیم و در هفته‌های بعدی نیز به عرصه عمرانی می پردازیم.

قلیزاده افزود: در عرصه سلامت در دو بخش انسانی و دام و طیور از دانشجویان پزشکی و دامپزشکی و اساتید این دو رشته دعوت بعمل آمده و امیدواریم در مناطق حاشیه و فقیر نشین شهر ارومیه مثمر به ثمر واقع شویم.

وی با اشاره به عرصه اقتصادی و فرهنگی اظهار داشت: کلیه کار‌ها در زمینه فرهنگی به عهده ۱۱۰ نفر از دانشجویان خواهر است که برای رده‌های سنی خردسال و همچنین زنان در زمینه‌های مشاوره‌های زناشویی برنامه‌های ترتیب دیده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه افزود: در زمینه اقتصادی نیز در نظر داریم به بخش اشتغال زایی در زمینه قالیبافی و خیاطی و اشتغال های خانگی ورود کنیم.

قلیزاده در ادامه گفت: این اردو به مدت شش روز برگزار خواهد شد و نهاد‌هایی چون ستاداجرایی فرمان امام (ره)، بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، معاونت بسیج سزندگی سپاه شهدا آذربایجان غربی و بسیج جامعه پزشکی استان، ما را از نظر مالی و معنوی همیاری کرده اند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 696721، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
ا.ف75
این بسیجی های بنده خدا همیشه مظلوم بوده اند! کارهایشان را در بوق و کرنا نمیکنن و در مظلومیت رسانه ای به سر می برند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا بسیجی ها تو تموم تاریخ ایران بعد از انقلاب مظلومانه کار کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین