پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از خروج قطعی این سازمان از لیست شرکت‌های قابل واگذاری خبرداد و گفت: این سازمان در ورود به موقع و کنترل مازاد محصولات کشاورزی در بازار حضور موثری دارد.

شعار سال: «غلامرضا هادربادی» در نشست شورای مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع نوار غزه و فلسطین، افزود: این روز‌ها شاهد تکرار جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل هستیم که در صدد است تا هویت جعلی خود را به اثبات رسانده و در این راه از هیچ جنایتی فرو گذار نیست؛ و امیدواریم وعده الهی بزودی محقق و شکست این رژیم جعلی و نصرت فلسطین مظلوم را شاهد باشیم.

خروج قطعی سازمان مرکزی تعاون روستایی از لیست شرکت‌های قابل واگذاری

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارداشت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات تملک دارایی استان‌ها از رشد چهار برابری نسبت به سال قبل برخوردار بوده و نام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از لیست شرکت‌های قابل واگذاری خارج شده و مبلغی به عنوان یارانه سود تسهیلات جهت خرید محصولات مازاد (درصورت ضرر وزیان کشاورزان) و تنظیم بازار به سازمان تخصیص یافته که ابزار مهمی برای تنظیم بازار در مواقع ضروری است.

وی با اشاره به فعال شدن مجتمع امین آباد که این مهم در واقع ایجاد یک مرکز مشابه در تنظیم بازار در کنار میدان میوه وتره بار بهمن است گفت: برگشت ۳۰۰ هزار تن کود اوره به سازمان، مجری بودن سازمان در برنامه کشت قراردادی، تهیه مقدمات نرم افزاری برای توزیع آرد روستایی و نیز مشارکت سازمان در طرح توزیع کالا برگ الکترونیکی از اقدامات مهم است که در واقع ارتباط تشکل‌ها با کشاورزان را تقویت و به توانمند سازی آن‌ها کمک می‌کند.

هادربادی با تاکید به اینکه بحث رفاهیات و مسکن همکاران مورد تاکید است اضافه کرد: مدیران استانی می‌بایست وصول مطالبات استانی خود را به طور جد پیگیری کنند.

وی افزود: همچنین مدیران ستادی و استانی برنامه پنج ساله تحول سازمان را که همان نقشه راه است اجرایی کنند که این امر یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران سازمان خواهد بود.

سرپرست سازمان مرکزی با تاکید بر اینکه اتحادیه‌های ملی به ویژه، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران باید در تعامل بیشتر با استان‌ها بوده و در حل مشکلات آن‌ها به خصوص در حوزه بازرگانی پیشگام باشند تصریح کرد: تمامی مدیران و همکاران در ستاد و استان‌ها شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد و بارگذاری عملکرد سازمان در این شاخص‌ها در سال جاری را جدی گرفته تا سازمان تعاون روستایی در جایگاه واقعی خود به لحاظ ارزیابی قرار گیرد.

نقش موثر تعاون روستایی در خرید به موقع مازاد محصولات کشاورزی

هادربادی به پیگیری جدی تنظیم بازار میوه شب عید (سیب و پرتقال) و نیز خرمای ماه مبارک رمضان و بر برگزاری منظم جلسات استانی تاکید کرد و حضور به موقع سازمان و تشکل‌ها از ابتدای سال تاکنون را در جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و کنترل مازاد گوجه فرنگی، لیمو، انگور و خرما بسیار موثر دانست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۳۹۵۷۳، www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین