پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
سازمانی با ناکارآمدی‌های اثبات شده، لختی‌ها و عقب ماندگی‌های مسلم که تمایلی به احیا و بازتوانی خود نداشته و اراده مدیریتی خاصی برای به سازی آن مشاهده نمی‌شود، چرا باید از پول بیت المال در خصوص آن هزینه شود. کار سازمان تعاون روستایی را می‌تواند چند اتحادیه قوی هم انجام دهد. اگر ادعای حمایت از تعاون روستایی را دارید، به فکر تقویت اتحادیه‌ها و ممانعت از انتصابات جهت دار باشید. برای قضاوت خوانندگان اصل صحبت‌های آقای محمودزاده به پیوست ارایه شده است.

  شعار سال: به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جلال محمودزاده با اعلام این مطلب افزود: مصوبه هیئت دولت مبنی بر انحلال تعاون روستایی را در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرده‌ایم و اکثر نمایندگان با آن مخالف هستند.
 
وی ادامه داد: لذا طرحی را پیشنهاد دادیم تا فردا (سه‌شنبه) یا یکشنبه هفته آتی مشکلات تعاونی‌های روستایی را بررسی و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.
 
محمودزاده تاکید کرد: برآنیم قانون مدونی را برای تعاونی‌ها تدوین کنیم و به تصویب برسانیم تا برای اجرای شعار سال هم اقدامی کرده باشیم.

 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ، تاریخ انتشار:  20 اردیبهشت 1400، کدخبر:1074427 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
اين ها هركاري كه نخوان انجام بدن رو رويه غير قانوني بهش ميدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین