پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله فینال با شکست تیم سوئد، قهرمان این رقابت‌ها شد.

شعارسال: در پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان در برزیل، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یک‌شنبه ۲۸ آبان) در مرحله فینال به مصاف تیم سوئد رفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، در ضربات پنالتی ۳ بر صفر به برتری رسید و قهرمان این رقابت‌ها شد.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان قهرمان جهان شد

برای تیم ایران؛ مهدی کرمعلی، علی اکبر احمدوند، اسماعیل دژه، علیرضا مختارآبادی و مصطفی حیدری به میدان رفتند.

گل‌های تیم ایران توسط علیرضا مختارآبادی در وقت قانونی و اسماعیل دژه، علی اکبر احمدوند و علیرضا مختارآبادی در ضربات پنالتی به ثمر رسید و هر سه پنالتی تیم سوئد توسط مهدی کرمعلی مهار شد.

عبدالحامد اردستانی (رئیس انجمن فوتسال)، بهرام مهرپیما (سرپرست)، رضا داورزنی (سرمربی)، محمد عباسی، علی پازوکی، علیرضا بسیح و مهدی صانعی (مربیان)، محمد زارع (پزشک) و شهام مرادی (تدارکات) تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی می‌کردند.

در دیدار رده بندی نیز تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ تیم تایلند را شکست داد و سوم شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28آبان1402، کدخبر: 1402082820017، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین