پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
دادستان کل کشور در امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین دادستانی کل کشور و سازمان بهزیستی گفت، یکی‌از‌ مصادیق جهاد تبیین پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب است که موجب تقویت نظام و حل بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمن است.ضمن تائید و تکریم فرمایشات دادستان محترم کل کشور، باید از ایشان پرسید که آیا دادستانی( با تاکید بر کمیته تعیین مصادیق مجرمانه) ، دادسراهای رسانه و سایر ارکان قوه قضائیه، حمایت لازم برای اجرای این جهاد تبیین توسط رسانه ها را دارند؟ ما با مصداق می توانیم اثبات کنیم ، توجیه شدگی لازم وجود ندارد.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد نیز در امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین دادستانی کل کشور و سازمان بهزیستی کشور گفت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب، سریعا سراغ رسیدگی به نیازمندان رفت. در آن زمان، یکسری نیاز‌های عمومی و یکسری نیاز‌های شخصی شامل افراد نیازمند و آسیب‌دیده که باید به آن‌ها کمک می‌شد، وجود داشت.

پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب یکی‌ از‌ مصادیق جهاد تبیین است

وی درباره خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: این سرمایه بزرگی است که انسان با کار در این سازمان توفیق خدمت یابد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در آستانه ورود به چهل و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، خاطرنشان کرد: یوم الله دهه فجر نزدیک است و خدمت همه شما حاضران در این مجلس تاکید می‌کنم بیانیه گام دوم را پیوسته مطالعه کنید، چراکه یکی‌از مصادیق جهاد تبیین پرداختن به این سند است که موجب تقویت نظام و حل بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمن است.

وی با اشاره به اهمیت توجه و عمل به فرامین بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: آگاهی نوجوانان و جوانان با پیشرفت‌های نظام براساس تاکیدات این سند وظیفه تک تک ماست. از همه فضا‌ها برای تبیین و اطلاع رسانی (بیانیه گام دوم انقلاب)، این سند مهم استفاده کنید.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 3بهمن1402، کدخبر: 1440622، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین