پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
پارلمان روسیه روز چهارشنبه لایحه‌ای را تصویب کرد که به مقامات روسی اجازه می‌دهد پول، اشیاء قیمتی و سایر دارایی‌های افرادی را که به انتشار «اطلاعات نادرست عمدی» درباره ارتش این کشور محکوم شده‌اند، مصادره کنند. پس از تصویب سریع آن در دوما، انتظار می‌رود این لایحه به سرعت با تایید سنا نیز مواجه شود تا پس از امضای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بدل به قانون شود. هرچند این موضوع به کشور روسیه مربوط بوده و بشکل طبیعی نیازی به ارایه تحلیل و نقد و نظر از جانب رسانه های داخلی وجود ندارد، اما تجربه به ما نشان داده که دروازه بانی اخبار در ایران ، همسو با جریانات خاص است. بر این قاعده اگر جای مردم روسیه بودیم در خصوص نقص حقوق اساسی و حقوق شهروندی در دیوان عالی طرح شکایت می کردیم. سربسته عرض شد.

شعارسال: پارلمان روسیه روز چهارشنبه لایحه‌ای را تصویب کرد که به مقامات روسی اجازه می‌دهد پول، اشیاء قیمتی و سایر دارایی‌های افرادی را که به انتشار «اطلاعات نادرست عمدی» درباره ارتش این کشور محکوم شده‌اند، مصادره کنند.

پارلمان روسیه لایحه مصادره اموال بی‌اعتبارکنندگان ارتش را تصویب کرد + عدول از چارچوب های حقوق شهروندی و حقوق اساسی

پس از تصویب سریع آن در دوما، انتظار می‌رود این لایحه به سرعت با تایید سنا نیز مواجه شود تا پس از امضای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بدل به قانون شود.

پس از آن که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ تهاجم خود به خاک اوکراین را آغاز کرد، بی‌اعتبار کردن ارتش روسیه به عنوان یک جرم جنایی به رسمیت شناخته شد.

به نظر نمی‌رسد قانون جدید شامل مصادره املاک و مستغلات شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 11بهمن1402، کدخبر: 761309، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین