پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
سرهنگ فیروز کشیر معاون پلیس راهور تهران بیان داشت که پلیس امسال در شهر تهران ۱۰ میلیون و ۱۵۵ هزار خودرو را به‌دلیل توقف زیر تابلو، دوبله و سدمعبر جریمه کرده است. این رانندگان باعث ایجاد ترافیک‌های کاذب و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند. از جناب سرهنگ باید پرسید که ارایه این نوع امارها ،متاسفانه رویکرد کاسب کاری را به ذهن القا می کند. پلیس زمانی می تواند این نوع برخورد کند که نهضت پارگینگ سازی را هم به همان وزن دنبال کرده و مطالبه گری نموده باشد. چرا همه چیز پلیس راهور به همه چیزش نمی خورد جناب سرهنگ عزیز؟ جاده امام رضا به سمت پاکدشت تشریف بردید ببینید وضعیت به چه صورتی است؟چرا به غیر از زیر یکی از پل ها آنهم با دوربین برای جریمه، خبری از پلیس محسوس و نامحسوس نیست؟ چرا شهروندان تهرانی بدلیل کم توجهی پلیس راهور در اصلاح هندسی معابر و رفع گره های ترافیکی ، هر روز در ترافیک می مانند. هر طور که به داستان نگاه می کنیم، شائبه ایجاد می شود عزیزجان.

شعارسال: سرهنگ فیروز کشیر،  در خصوص تعداد اعمال قانون‌های تخلفات ساکن در شهر تهران گفت: پلیس در ۱۱ ماهه سال جاری در شهر تهران تعداد ۱۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۵۰ خودرو را به‌دلیل تخلفاتی همچون توقف زیر تابلو، توقف‌های دوبله، سد معبر اعمال قانون کرده است؛ چرا که این رانندگان باعث ایجاد ترافیک‌های کاذب باعث بر هم زدن نظم عمومی و چهره شهر شده‌اند.

جریمه بیش از ۱۰ میلیون خودرو در پی تخلفات رانندگی در تهران + خدا برکت بده به این کاسبی حلال؟!

او در ادامه گفت: رانندگان به هیچ عنوان نباید تخلف توقف در زیر تابلوی پارک مطلقاً ممنوع را انجام دهند چرا که نقض حریم این تابلو مشکلات فراوانی را برای دیگر شهروندان و بی‌نظمی در شهر به‌وجود آورده است.

سرهنگ کشیر افزود: برخی از رانندگان با پارک در محل ایستگاه‌های اتوبوس باعث اخلال در رفت و آمد و توقف اتوبوس‌های حمل‌و‌نقل عمومی می‌شوند و گاهی برخی رانندگان با پارک و توقف‌های دوبله مقابل مراکز و آموزشگاه‌ها تردد دیگر شهروندان و رانندگان را مختل می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان به هیچ عنوان حق ندارند که به صورت دوبله توقف کنند و راه مردم را بند بیاورند.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: پلیس بی‌جهت و بدون دلیل راننده‌ای را جریمه نمی‌کند. هر نوع تخلفی که باعث بی‌نظمی و برهم زدن نظم عمومی جامعه شود پلیس به جد با آن در چهار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 30بهمن1402، کدخبر: 58009، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین