پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
مدیر بازرسی ونظارت اصناف البرز گفت: طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در این استان آغاز شد.
شعارسال: رمضان رستمی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح از امروز تا پایان ماه جاری با اولویت نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه، مواد پروتئینی و سایر اقلام پر مصرف اجرایی شده است.

وی اظهارکرد: این طرح با توجه به فرا رسیدن این آیین سنتی وافزایش درخواست برای برخی ازاقلام مصرفی با هدف جلوگیری از برخی سوءاستفاده های افراد فرصت طلب انجام می شود.

رستمی خاطرنشان کرد: دراین طرح ۲۰ تیم به صورت تمام وقت همراه با بازرسان اتحادیه های مربوطه برنحوه ارایه خدمات ، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین نظام صنفی توسط اصناف از آنها خواست ، ضمن رعایت حقوق شهروندی این واحد را در تامین، توزیع و نظارت کالاها در سطح بازار یاری کنند.

رستمی یادآورشد: شماره تلفن ۵ ۳۲۲۱۸۱۵۴ بازرسی و نظارت اصناف استان البرز همواره آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم این استان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کرج رسا، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آذر 1395، کدخبر: 152374، www.karajrasa.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین