پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
بهترین مربی تکواندو جهان گفت: تکواندو ایران وابسته به شخص نیست و با یک مدیریت قوی و بدور از تک محوری و با استفاده از مربیان شایسته می تواند خیلی زود دوباره به سطح اول تکواندو جهان بازگردد.

شعار سال: رضا مهماندوست در پایان رقابتهای جام جهانی با بیان مطلب فوق گفت: این دوره از رقابتها با حضور هفت تیم برتر دنیا طبق آخرین دوره رقابتهای قهرمانی جهان برگزار شد و شاهد مسابقات جذاب و دیدنی و سطح بالایی بودیم که خدا را شکر با قهرمانی تیم تحت رهبری بنده به پایان رسید.

وی افزود: این برای دومین دوره متوالی بود که عنوان قهرمانی در جام جهانی را همراه با تیم آذربایجان کسب می کردیم. ما برای این رقابتها آمادگی کاملی داشتیم و با احترام به همه تیم ها، کار خود را از همان ابتدا با هدف کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده و همه رقبا را نیز با اختلاف زیاد شکست داده و جام قهرمانی را در خانه نگه داشتیم.

سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان در مورد انتخاب به عنوان بهترین مربی جام جهانی هم گفت: طبق روال فدراسیون جهانی سرمربی تیمی که عنوان قهرمانی را کسب می کند رابه عنوان بهترین مربی مسابقات انتخاب می کند. رفعتی و فیلیپ از مسئولان فدراسیون جهانی بعد از پیروزی ما مقابل کره جنوبی که با نتیجه ۲۵ بر ۵ رقم خورد، نزد من آمده و اعلام کردند چون شب گذشته شما جایزه بهترین مربی سال ۲۰۱۶ را کسب کردید، اجازه بدیددر جام جهانی مربی کره را معرفی کنیم که بنده نیز پاسخ مثبت دادم. ولی میلاد بیگی بهترین تکواندوکار انتخاب شد.

وی در مورد پیشنهاد احتمالی فدراسیون تکواندو هم گفت: در این خصوص بارها صحبت کرده ام و نمی توانم گذشته را فراموش کنم. قطعا آنها هم که سال ۲۰۱۱ و تنها چند ماه بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان با من آنگونه برخورد کردند هم چنین پیشنهادی به من نخواهند داد.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو کشورمان افزود: تکواندو ما وابسته به شخص نیست، تکواندو ایرانباجوانان با استعدادنیاز به یک مدیریت قوی دارد. اگر این بخش کار به درستی انجام نشود کار نتیجه نخواهد دارد. ما نیاز به یک سیستم قوی داریم که برای پیشرفت اهداف تکواندو گام بردارد و در این راه حتی از مخالفین خود استفاده کرده و دست از تک محوری بردارد. متاسفانه در فدراسیون تکواندو هرکس نظری مخالف نظر آقایان داد از صحنه تکواندو پاک شد.

مهماندوست در خصوص احتمال تغییر مدیریت فدراسیون بازگشت وی به ایران گفت: اگر قرار بود تغییری ایجاد شود، باید بعد از المپیک اتفاق می افتاد و یا اینکه اصلا می توانند تغییر بدهند یا خیر؟ اگر مدیریت تغییر کرد در مورد سایر مسائل صحبت خواهیم کرد.

مهماندوست در مورد علاقه مردم ایران به بازگشت وی گفت: من عاشق مردم ایران هستم و به جرات باید بگویم هرچه دارم از لطف وحمایت ملت عزیز ایران استکه در همه حال بنده را مورد محبت خود قرار داده اند. ولی باید بگویم که ایران مربیان شایسته و سطح بالا در اندازه های جهانی زیاد دارد و نیازی به من ندارد. من به همه همکاران و دوستان خود در ایران علاقمندم و احترام می گذارم مطمئن هستم با یک مدیریت درست بازهم ایران قهرمان جهان خواهد شد.

بهترین مربی جهان در پایان در خصوص مدت قراردادش با فدراسیون آذربایجان گفت: منقراردادی با آذری‌ها ندارم اما قول همکاری به آنها داده ام. فعلا که تا پایان رقابتهای قهرمانی جهان در کره جنوبی هدایت این تیم را برعهده دارم و بعد از آن هم که هنوز تصمیمی ندارم و باید در زمان خودش صحبت کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 آذر 95 ، کد مطلب: 3849860: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین