پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
اردوی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات گرندپری مسکو و هنرهای رزمی در حالی آغاز شده است که مهدی خدابخشی نماینده کشورمان در المپیک ریو و بهنام اسبقی قهرمان مسابقات جهانی در اردوها حضور ندارند.

شعار سال: پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017، شهریورماه و با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان برگزار می‌شود.

برای برپایی این اردوها، 18 تکواندوکار به اردوهای تیم ملی دعوت شدند تا از روز گذشته (شنبه - 24 تیرماه) برای انجام تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک حضور داشته باشند.
بنهام اسبقی و مهدی خدابخشی از قهرمانان تیم ملی ایران نیز به اردوهای تیم ملی که زیر نظر فریبرز عسکری پیگیری می‌شود دعوت شده‌اند، اما با توجه به اختلاف نظرهایی که بین این دو تکواندوکار و فدراسیون تکواندو وجود دارد، آنها حاضر به شرکت کردن در اردوهای تیم ملی اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی نشدند.

به هر حال این دو تکواندو کار هم برای عدم حضور در اردوهای تیم ملی اعزامی به ترکمنستان دلایل منطقی خود را دارند، آنها مدعی هستند که فدراسیون جهانی تکواندو برای حضور در مسابقات گرند پری مسکو به هر دو نفر دعوت نامه‌ای ارسال کرده است، اما با این وجود کادرفنی تیم ملی و مسولان فدراسیون حاضر نشده‌اند این دو تکواندوکار را به اردوهای تیم ملی جهت حضور در مسابقات گرندپری مسکو دعوت کنند.

البته مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی طی چند روز گذشته راهی فدراسیون شده‌اند تا با رئیس فدراسیون تکواندو برای حل مشکلات و ابهام موجود در عدم دعوت به اردوهای تیم ملی گفت‌وگویی داشته باشند، اما گویا آنها پس از چند ساعت‌ نشستن در فدراسیون موفق به گفت‌وگو با پولادگر نشده‌اند.

لازم به یادآوری است، مرحله اول مسابقات گرند پری(G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکارن برتر جهان در 4 وزن المپیکی مردان و بانوان از روز جمعه(13 مردادماه) به مدت 3 روز در شهر مسکو روسیه برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شفاف ، تاریخ انتشار 25 تیر 96، کدمطلب:۴۳۴۶۱۲، www.shafaf.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین