پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: موفقیت هیئت تکواندو البرز باعث بالا رفتن انتظارات جامعه تکواندو کشور از البرز شده است.

شعار سالسیدمحمد پولادگر در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان البرز که امروز چهارشنبه (10 خرداد) در اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ماه رمضان گفت: مدیریت بر هیئتی که طی سه سال گذشته برتر کشور بوده است کاری بسیار سخت و نیازمند همکاری و تلاش تمامی اعضای هیئت است.

پولادگر ادامه داد: بدست آوردن جایگاه برتر کشور کاری مشکل و دستاوردی بزرگ اما حفظ آن و تدام این موفقیت‌ها کاری دشوار تر است.

وی با تحسین عملکرد هیئت تکواندو البرز گفت: اتفاقی که در تکواندو استان البرز افتاده توقع و انتظارات جامعه تکواندو کشور از این هیئت را بالا برده است و ما انتظار داریم با عملکرد مثبت این جایگاه حفظ شود.

وی تاکید کرد: البرز نیازمند خانه تکواندو است که امیدواریم با تعامل بیشتر هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس فدراسیون تکواندو اضافه کرد: البته وجود تعداد بالای باشگاه‌ها، مربیان و داوران غیر فعال در استان البرز مسئله‌ای است که در تکواندو البرز مغفول مانده و نیاز به توجه جدی دارد.

وی خطاب به اعضای مجمع خاطر نشان کرد: عضویت در مجمع هیئت فقط این نیست که هر سالی یکبار در جلسه دور هم جمع شویم، بلکه اعضامی بایست عملکرد هیئت را رصد کرده و در جهت رشد و توسعه تکواندو به رئیس هیئت کمک کنند.

پولادگر در پایان تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند رو به توسعه تکواندو البرز در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه و انجام رای‌گیری، محمد نوذری با کسب 16 رای از مجموع 16 آرا، برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان البرز انتخاب شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 10 خرداد 96، کدمطلب:963-495-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین