پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با سرعت بخشی به عملیات انتقال گاز دامغان به مازندران مشکل افت فشار گاز در استان برای همیشه مرتفع شود.
شعارسال: اسماعیل نجار عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران پس از حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران گفت: وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد.

اسماعیل نجار گفت: به دلیل برودت هوا و به زیر صفر رسیدن درجه دما در ۲۱ استان شاهد مشکلات افت فشار گاز و قحطی گاز در چند شهر استان بودیم که برای بررسی وضعیت موجود و بازدید از اقدامات انجام شده در استان حضور یافتم.

وی تاکید کرد: الحمدلله در جلسه شورای مدیریت بحران که به ریاست استاندار مازندران برگزار شد دستگاه‌های مجری و مرتبط با مدیریت بحران گزارش اقدامات و فعالتیهای انجام شده را ارائه نمودند که بیانگر تعامل و همکاری بسیاری خوب برای مدیریت بحران بوده است.

اسماعیل نجار تاکید کرد: وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد و در این حادثه همه دستگاه‌ها تلاش کرده بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی از صبر و حوصله مردم و مشارکت آنان برای رفع مشکلات تقدیر و تشکر کرد و گفت: حادثه در زمانی کوتاه اتفاق می‌افتد و تلاش مسئولین بر آن است که در حداقل زمان ممکن و کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند که الحمدلله این حرکت و اقدام را در مازندران در مدیریت بحران برف داشتیم.

وی از تمام کسانی که در این سرما با صرفه جویی کمک کردند تا بخشی از مشکل گاز مازندران مرتفع شود تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر فشار گاز در مازندران به حد نرمال رسیده و امیدواریم این روند تداوم یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی وارش، تاریخ انتشار: 5 آذر 1395، کدخبر: ۳۹۷۸۶، www.vareshnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین