پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
رییس نظام صنفی کشاورزی محلات از بانک کشاورزی خواست تا کشاورزان را دریابد.

شعار سال : عباس سروش در این مطلب آورده است:طی هفته های اخیر در جراید، ۲۴ اقدام ماندگار رییس بانک کشاورزی در دوران تصدیگری و مدت خدمت ۲۴ ماهه در بانک کشاورزی را رویت نمودیم.

حال که به ماههای جدید خدمت جنابعالی و همکاران محترمتان وارد می شویم، شما را دعوت می کنیم به مطالعه ماده دو اساسنامه تشکیل بانک.

بی شک این ماده آنقدر شفاف و واضح هدف تشکیل را بیان نموده است که نیاز به توضیح نیست. امیدوارم در ماههای آتی در معرفی اقدامات ماندگار، شاهد معرفی خدماتی باشیم که سبب خشنودی و رضایت کشاورزان ایران زمین باشد. این روزها کشاورزان از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی راضی نیستند. بیمه را دریابید! این روزها کشاورزان از بالا بودن نرخ تسهیلات کشاورزی رنجورند! ، نرخ تسهیلات را دریابید. کشاورزان را دریابید تا کشاورزی ایران دچار مرگ خاموش نشود.

ارتباط با مجلس خوب است ولی تعامل با تشکلهای کشاورزی چقدر مطلوبتر است.

امیدوارم در ماههای آتی شاهد تعالی اقدامات ماندگار جنابعالی و همکاران خدوم بانک باشیم.

قطعا خدمات ماندگار همه خادمین به بخش کشاورزی ایران سبب جاودانگی رییس بانک کشاورزی در ذهن و روح خانواده بیست میلیونی کشاورزان ایرانی خواهد بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آژانس خبری تحلیلی و پژوهشی دهقان نیوز، تاریخ 11 آذر 95، کد مطلب: 26812: www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین