پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ میلیون دلار تجهیزات نظامی دید در شب به پاکستان خواهد فروخت.

شعارسال: پنتاگون تصمیم گرفته که 29 میلیارد و 770 میلیون روپیه (بیش از 300میلیون دلار) تجهیزات نظامی دید در شب به پاکستان بفروشد.

کمپانی آمریکایی «لوک هید مارتن» تجهیزات نظامی دید در شب، پیشرفته ترین مدلهای بالگردهای کبری و سیستم‌های هدفگیری بهینه سازی شده را در اختیار پاکستان قرار خواهد داد.

پنتاگون اعلام کرد که این کمپانی تا سال 2022 سیستم‌های هدف‌گیری بهینه سازی شده را در فلورایدا طراحی کرده و در اختیار نیروی دریایی ارتش آمریکا و پاکستان قرار خواهد داد.

پاکستان قصد دارد از این تجهیزات برای مبارزه با تروریست‌ها در شب یا مسیرهای صعب العبور استفاده کند.

این تجهیزات قابلیت دارند که عملیات شناسایی از منطقه را به صورت خوبی به انجام برسانند.

پیش از این مجلس آمریکا تحویل کمک 400 میلیون دلاری به پاکستان را منوط به حسن انجام کار در خصوص عملیات علیه تروریست‌ها قرار داده بود.

آمریکا از پاکستان خواسته است مبارزه با «شبکه حقانی» را افزایش دهد.

پاکستان اخیرا با رقبای اقتصادی و نظامی آمریکا یعنی چین و روسیه متحد شده است تا در تحولات منطقه حضوری برجسته‌تر داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4دی1395، کدخبر: 1276773: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین