پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان دلیجان با بیان اینکه اجرای پروژه خط انتقال آب سرشاخه‌های دز به دلیجان نیازمند تامین منابع مالی است ، خواستار تزریق به موقع اعتبارات به منظور اجرای سریعتر این پروژه در شهرستان دلیجان شد.

شعار سال: طی مراسمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دلیجان از پروژه خط انتقال آب سرشاخه‌های دز و سایر تاسیسات آب و فاضلاب این شهرستان بازدید کردند.

عباس قلی‌پور رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان دلیجان در حاشیه این بازدید گفت: برای اجرای این پروژه 85 میلیارد ریال اعتبار لازم است که تاکنون هشت میلیارد و 500 هزار ریال آن معادل 10 درصد تخصیص یافته و این پروژه در بخش لوله‌ گذاری 32 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قلی‌پور با اشاره به بروز خشکسالی و کاهش بارندگی در سال‌های اخیر و به دنبال آن مواجه شدن با کمبود آب در شهر دلیجان طی تابستان گذشته تصریح کرد: تنها راه مقابله با خشکسالی و کمبود منابع آبی اعمال مدیریت مصرف و رعایت مصرف بهینه آب از سوی آحاد مردم جامعه است.

در این بازدید مسائل و مشکلات اعتباری اجرای پروژه آبرسانی به شهر دلیجان از سرشاخه‌های دز بررسی و مدیر امور آبفای دلیجان ضمن پاسخ به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر خواستار مساعدت و همکاری رئیس و اعضای شورا در مورد پیگیری مسائل و مشکلات اعتباری این پروژه و تکمیل آن در موعد مقرر شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جوان آنلاین، تاریخ 21 مهر 92، کد مطلب: 616224: www.javanonline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
کی اعتبارات به م.قع تزریق شد الان دفعه دوم باشه یااینکه انقدر ازاعتبارات استفاده شخصی میشه پروزه برای مدتها میخوابه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین