پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
صبح امروز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور از 3 طرح و پروژه آبی شهر های گرمسارو ایوان کی بازدید و سپس پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر گرمسار را کلنگ زنی کرد.
شعارسال: مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی, فرماندارو جمعی از مدیران کل استان در بخش آب و فاضلاب ابتدا در سفر به شهرستان گرمسار از پروژه خط انتقال آب شرب آلوئک به ایوان کی که با هدف تامین آب شرب شهر قدیم و جدید ایوان کی می باشد بازدید کرد.

پروژه خط انتقال آلوئک به ایوان کی به طول 24 کیلومتر با اعتبار بیش از 70میلیارد ریالی در حال اجرا است و تا به امروز بخشی از این پروژه برای مصرف مردم ایوان کی وارد مدار شده است.

در ادامه نیز مسئولان اجرایی از پروژه خط انتقال اب از تصفیه خانه گرمسار به شهر ایوان کی که دارای حدود 32 کیلومتر و با هدف تامین آب پایدار و شرب شهر ایوان کی به میزان 3 میلیون متر مکعب و با اعتبار حدود 350میلیاردریالی در حال اجرا است .

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این بازدید از پیشرفت 85 درصدی این پروژه خبر دادو خواستار تسریع در روند پایانی این پروژه شد .

جانباز در ادامه سفر خود پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر گرمسار را به مساحت 2 هزار متر مربعی و با هدف ایجاد خط تصفیه خانه فاضلاب در بیش از 1 هزار واحد مسکونی مسکن مهر تحت پوشش قرار می دهد را کلنگ زنی کرد.

این پروژه با اعتبار بیش از 120میلیون تومانی قرار است تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد .

همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشوردر ادامه سفر خود به گرمسار ازپروژه خط انتقال آب شرب از سیمین دشت به گرمسار به روش bot به طول 43 کیلومتر و با هدف تامین آب شرب وصنعتی شهرستان به مقدار 21 میلیون متر مکعب و با اعتبار بیش از 188 میلیارد تومانی برای جامعه هدف جمعیتی 139 هزار نفر بازدید کرد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1395، کدخبر: 888944، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین