پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
اولین مرکز شتاب دهنده با هدف کوتاه کردن زمان کاربردی سازی و تجاری سازی محصولات و تولیدها در استان ، با توان سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی گردیده بطوریکه درکوتاه ترین زمان بتوان اختراع ها و تولیدهای داخلی را به مرحله استفاده رساند.
شعارسال:
 سیدحسن هانی طبایی روز سه شنبه در همایش تولید محتوای ایرانی و توسعه کسب و کار در اتاق بازرگانی قم افزود: دومین مرکز نیز در دستور کار است تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و توان کارشناسان درخدمت کارآفرینان باشد.

وی اضافه کرد: مراکز جدیدی از جمله شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری برای توسعه کسب و کار و حمایت از تولیدات داخلی در قم فعال شده، این مراکز با حمایت های دولتی و با ارائه تسهیلات برای توسعه کسب و کار و حمایت از محصول و تولیدهای نوپا در قم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به کمک های مالی دولت به کارآفرینان گفت: دولت در این حوزه ورود پیدا کرده است و به کارآفرینان تسهیلات کم بهره ارائه می کند تا بتوانیم از این فرصت برای به ثمر رساندن تولیدهای داخلی و ایجاد اشتغال در استان قدم بردارند.

هانی طبایی افزود: درحال حاضر زمینه کار فراهم شده است و باید کارآفرینان با توان بیشتر با تنوع کسب و کار وارد عرصه شوند.

در ادامه این مراسم خسرو سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران به موضوع توسعه کارآفرینی و اقتصاد نوآور اشاره کرد.

این همایش با هدف ترغیب کارآفرینان در توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری قم پرس، تاریخ انتشار: 7 دی 1395، کدخبر: 222628، www.qumpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین