پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
فرماندار شهرستان دلیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 35 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد های تولیدی این شهرستان پرداخت شد.

شعار سال:

هادی فدایی فرماندار شهرستان دلیجان در این خصوص گفت: 135 واحد صنعتی و تولیدی شهرستان دلیجان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سایت بهین یاب ثبت نام کردند.

فدایی اظهارکرد: از این تعداد 98 واحد صنعتی و تولیدی به بانکهای عامل برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند و از این تعداد 35 واحد موفق به دریافت 35 میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب رونق تولید به واحد صنعتی و تولیدی در زمینه تولید فرش، سنگ، الیاف پلی استر، بتن و عایق رطوبتی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه با تزریق این میزان تسهیلات سرمایه در گردش، افزایش تولید، بهره وری و فرصت اشتغال پایدار انتظار می رود، افزود: این میزان تسهیلات برای احیاء و کارگشایی در امر تولید به 35 طرح و بنگاه تولیدی و اقتصادی کوچک و متوسط در دلیجان پرداخت‌شده است.

فدایی تسریع در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط بانک‌های عامل شده و ابراز کرد: پرداخت این تسهیلات تأثیر بسزایی در خروج از رکود و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و به تبع آن افزایش میزان اشتغال دارد.

وی خاطرنشان کرد: دلیجان دارای توانمندی تولیدی و صادراتی زیادی است که می توان با تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید درآمد بیشتری را نصیب صنعتگران این شهرستان کرد.

شهرستان دلیجان با 51 هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی با 400 واحد صنعتی و تولیدی، سومین شهر صنعتی استان و دارای چهار منطقه صنعتی(شهرک صنعتی جاده اصفهان، قطب صنعتی بوعلی، قطب صنعتی دودهک، قطب صنعتی راونج) بوده که عمده تولیدات از جمله؛ عایق های رطوبتی، فرش ماشینی و پودرهای میکرونیزه در سطح کشور دارای شهرت و کیفیت است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پیام دلیجان، تاریخ انتشار 8دی 1395، کد مطلب:988616574 : www.payamedelijan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین