پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر و قشم در خانه ملت در نشست مشترک وزیر نیرو با مدیران در شورای اداری گفته است: جناب وزیر، بندرعباس از نظر روشنایی معابر با توجه به ظرفیت گردشگری بودن آن تاریک است.
شعار سال: احمد مرادی افزود: باتوجه به اینکه درایام نوروز بندرعباس میزبان 9 میلیون هموطن از سراسر کشور می باشد، نیازمند تامین روشنایی در حد استاندارد و مطلوب است که جا دارد زمینه های لازم و کمبودهای این بخش هر چه سریع تر تامین شود.

وی گفت: با شرایط خاص آب و هوایی استان از هر حیث، مشکلات برق و آب استان را باید بیشتر ببینیم و مدیران برق استان با تلاش های شبانه روزی خود این ها را به حداقل رسانده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات خشکسالی 18 ساله استان اشاره کرد و گفت: در بحث خشکسالی بالای 18 سال بارندگی درستی نداشته ایم، داشته ها و ذخیره زمینی را استفاده کرده ایم و به خشکسالی مفرط رسیده ایم که باید عنایت بیشتری به استان بشود و با تدبیر وزیر نیرو بخشی از این مشکلات حل می شود.

مرادی افزود: جناب وزیر این قول را به ما دادید که از ظرفیت آب شیرین کن ها استفاده شود و زمینه هایش هم فراهم شود در حوزه آب ظرفیت آب شیرین کن 25 هزار مترمکعبی لازم است و هر چه زودتر انجام بشود بهتر است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370313، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
مدیریت شهری این شهر باید پاسخگو باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین