پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم گفت: تحقیقات متعددی در زمینهٔ علل و راهکارهای طلاق در قم صورت گرفته، که در حال حاضر باید به سمت اجرایی‌شدن برود و نمی‌توان جزیره‌ای عمل کرد.
شعار سال: طوبی حجازی ظهر امروز در جلسه کارگروه زنان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: همه نهادهای اجرایی باید در زمینهٔ طلاق با یکدیگر همکاری داشته و به‌ صورت و جدا از هم فعالیت نکنند، زیرا طلاق به‌ عنوان یک آسیب اجتماعی مهم تأثیرات فراوانی در پی دارد.

طوبی حجازی بابیان اینکه قم جایگاه مذهبی در کشور و جهان دارد، افزود: تحقیقات متعددی در زمینهٔ علل و راهکارهای طلاق در قم صورت گرفته است، که در حال حاضر باید به سمت اجرایی شدن برود و نمی‌توان جزیره‌ای عمل کرد.

معاون سلامت و اصلاح تربیت اداره کل زندان‌های استان قم نیز در این جلسه با اشاره به‌ضرورت توجه به نگرش افراد به طلاق، اظهار داشت: باید در زمینهٔ تغییر نگرش‌ها در زمینهٔ طلاق کار کرد زیرا عامل مؤثری در این زمینه به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام قاسم صفایی بابیان اینکه در اداره‌کل زندان‌ها به مقوله تحلیل نگرش‌ها توجه می‌شود، افزود: نوع نگرش افراد در تصمیم‌گیری آنان مؤثر است، بنابراین تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است باید به‌صورت برنامه‌ای جامع ارائه شود.

در ادامه این جلسه معاون اجتماعی دادگستری قم نیز با اشاره به‌ضرورت همکاری نهادهای اجرایی با یکدیگر، اظهار داشت: هر نهادی که به‌صورت جداگانه مسائل را موردبررسی قرار می‌دهد، باید با سایر نهادها همکاری کند.

سعید کاویانی بابیان اینکه شهرداری قم و دانشگاه‌ها مسئولیت ویژه‌ای در این زمینه دارد، تصریح کرد: این نهادها باید به‌صورت جدی به موضوع طلاق ورود کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 1286913، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین