پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
برجسته ترین مساله در سیره شهدای مدافع حرم ولایت مداری و دشمن شناسی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمد کاظمی کیاسری مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل لشکر ویژه 25 کربلا در پارک ملل ساری با اشاره به نقش رزمندگان ایرانی به ویژه شهدای مازندرانی مدافع حرم در شکست های مکرر تکفیری ها، بر ضرورت عمل به اصل ولایت فقیه به عنوان دغدغه و سیره شهدا تاکید کرد.

وی دین‌داری، قوّت، مروت، پایداری و شجاعت را از ویژگی های خاص شهدا دانست و افزود: برجسته ترین مساله در سیره شهدای مدافع حرم ولایت مداری و دشمن شناسی است.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلیرمردی و درخشش رزمندگان مازندرانی در عرصه جنگ تحمیلی، نقش آنان در حماسه خان طومان را بی بدیل و غیرقابل توصیف دانست.

حجت‌الاسلام محمد کاظمی کیاسری دفاع از دین مبین اسلام ، قرآن و اهل بیت (ع) را از مهمترین دلایل ورود رزمندگان مدافع حرم به صحنه نبرد با عناصر شیطان دانست و تاکید کرد: آنان رسم دفاع از ولایت‌فقیه و اهل بیت(ع) را به ما آموختند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 5927140: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین