پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
استاندار خراسان شمالی گفت: اگر شهرداری در عملکرد خود خدمت صادقانه و مثبتی جهت رفاه حال مردم شهر داشته باشد این موفقیت به نفع مجموعه شورای اسلامی شهر رقم خواهد خورد چرا که شهردار انتخاب این اعضای شورای اسلامی بوده است.

شعارسال : سید علی اکبر پرویزی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد و شهردار اظهار کرد: تعامل هرچه بیشتر میان شهردار و شورای اسلامی موجب تسریع در روند توسعه و پیشرفت در مرکز استان می شود و به تبع شوراها و شهرداری های سایر شهرهای استان نیز باید این تعامل و هم افزایی را بایکدیگر داشته باشند.

وی افزود: شهردار باید میزان بدهی به پیمانکاران و مطالبات از ادارات را به صورت مستند به استانداری و اعضای شورای شهر بجنورد ارایه دهد که بخشی از این بدهی ها را با دستگاه های اجرایی تهاتر کند.

پرویزی خاطرنشان کرد: همچنین طرح هایی که مصوب شده اما اجرایی نشده نیز باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به زودی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: باید قدر این فرصت هایی که مردم در اختیار ما قرار داده اند را بدانیم و با کنار گذاشتن اختلاف نظرها و همکاری بیشتر جهت رفع مشکلات مردم قدم های موثری را برداریم.

شایان ذکر است در پایان جلسه مقرر شد کمیته ای متشکل از سه نفر از اعضای شورای شهر و شهرداری بجنورد و دو نفر از نمایندگان دفتر فنی و دفتر امور شهری از استانداری تمامی موارد و مصوبات مطرح شده را ظرف یک ماه مشخص و در اصلاح بودجه 94 ، پیشنهادات بودجه 95 و دفترچه عوارض سال 95 توسط شورای شهر و شهرداری پیش بینی و ملاک عمل قرار گیرد و مواردی که به هر دلیلی قابل اجرایی شدن نیست

حذف و سایر موارد در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

گفتنی است شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این دیدار به بیان مهمترین برنامه های پیش رو در جهت توسعه و بالندگی شهر بجنورد پرداختند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا خراسان شمالی ، تاریخ انتشار شنبه 07 آذر 1394 ، کد مطلب : 949-2514-5 : www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین