پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ایثار قم گفت: پیش از آغاز فصل جدید سوپر لیگ کشور به بسیاری از ادارات و ارگان‌های استان مراجعه کردیم و همه در پاسخ به ما گفتند با توجه به قهرمانی و پیشینه‌ای که تیم دارد از شما حمایت می‌کنیم.
شعار سال: علی خوش‌رفتار اظهار داشت: تیم ایثار قم خود را برای حضور در دور برگشت مرحله گروهی بسکتبال با ویلچر کشور آماده می‌کند تا بلکه حضوری مقام را در این مسابقات داشته باشد.

وی افزود: به همین منظور اردوهای آماده‌سازی بسیار زیادی را برگزار کرده‌ایم تا تیم از شرایط مسابقه فاصله نگیرد و بتواند عنوان‌های گذشته خود را جبران کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم با اشاره به اینکه تیم قم با دو قهرمانی پیاپی در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در جمع مدعیان به‌حساب می‌آید، عنوان کرد: در راستای آماده‌سازی تیم ایثار دیدار تدارکاتی در روزهای 19 و 20 دی‌ماه با تیم دسته اولی هیئت البرز انجام دادیم که خوشبختانه با توجه به آمادگی بازیکنان موفق شدیم این تیم را با اختلاف زیادی شکست دهیم.

وی افزود: دور برگشت مرحله از جمعه 24 دی‌ماه آغاز می‌شود و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در هفته نخست این مسابقات در قم میزبان شهرداری اراک خواهد بود.

خوش‌رفتار بابیان این‌که در دور رفت این تیم را در خانه‌اش شکست داده‌ایم، گفت: با توجه به آن‌که دو پیروزی در مرحله رفت به‌دست آورده‌ایم و هم‌اکنون با شش امتیاز صدرنشین گروه خود هستیم،در صورت غلبه برابر نماینده اراک جواز حضور به مرحله پلی‌آف را کسب خواهیم کرد.

وی درباره حمایت مسئولان از این تیم بیان کرد: پیش از آغاز فصل جدید سوپر لیگ کشور به بسیاری از ادارات و ارگان‌های استان مراجعه کردیم و همه در پاسخ به ما گفتند با توجه به قهرمانی و پیشینه‌ای که تیم دارد از شما حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل ایثار تصریح کرد: درزمانی که تیم وارد مسابقه شده و نتایج خوبی را به‌دست آورده هیچ‌یک از ادارات و به‌ویژه شهرداری که وعده‌های بسیار را دادند اما به وعده‌های خود عمل‌نکرده‌اند و به گونه این تیم را رها کرده‌اند.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 دی 1395، کد مطلب: 1293061، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین