پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
هواپیمای ایرباس 321 تازه خریداری شده روز سه شنبه در نخستین پرواز خود جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران را از تهران به مشهد آورد.

شعارسال: هواپیمای ایرباس 321 که پس از برجام خریداری شده ساعت 10:20 روز سه شنبه با 200 مسافر از خانواده شهدا و ایثارگران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست.

مسافرین این هواپیما، خانواده های شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم، شهدای مراسم حج و جمعی از ایثارگران هستند که در قالب سفر یک روزه به زیارت حضرت امام رضا (ع) مشرف شده اند.

مسافرین مزبور که در فرودگاه مشهد مورد استقبال مسئولین اجرایی استان خراسان رضوی قرار گرفتند، ضمن زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) از موزه حرم مطهر رضوی بازدید کرده و پس از شرکت در ضیافت مهمانسرای حضرت امام رضا (ع) بعدازظهر امروز به تهران باز می گردند.

هواپیمای ایرباس 321 ایران‌ ایر به عنوان نخستین هواپیمای خریداری شده پس از برجام بیست و سوم دی ماه امسال در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

این هواپیما با گنجایش حدود 200 سرنشین در مسیرهای داخلی مورد بهره ‌برداری قرار خواهد گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار خبر 28 دی 1395، کدمطلب: 436031 ،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین