پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: موضوع انتقال آب بين حوضه اي کارون و زاينده رود در سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسي و تبادل نظر کارشناسي قرار گرفت.

شعار سال: قاسم سليماني دشتکي روز دوشنبه تاکيد کرد: موضوع انتقال آب بين حوضه اي کارون و زاينده رود و همچنين تامين آب آشاميدني استان هاي خوزستان، چهارمحال و بختياري، اصفهان، يزد و کرمان در نشستي به ميزباني سيد حميد پورمحمدي گل سفيدي، معاون توسعه امور توليدي سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور استانداران چهارمحال و بختياري و خوزستان، تعدادي از نمايندگان مردم اين استانها در مجلس شوراي اسلامي و کارشناسان وزارت نيرو و سازمان برنامه و بودجه به صورت علمي و دقيق مورد بحث کارشناسي و علمي قرار گرفت.
وي افزود: دقت در ارايه گزارش هاي کارشناسي در حوضه آب، توجه به کمبود آب در چهارمحال و بختياري و همچنين کسر واقعي سهم صنعت از تخصيص ها بايد به طور جدي مورد توجه قرار گيرد.
نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: خشک شدن بسياري از چشمه هاي اطراف پروژه تونل سوم کوهرنگ به هيچ وجه قابل قبول نيست.
علي کاظمي باباحيدري تصريح کرد: توجه به مشکلات مردم چهارمحال و بختياري به ويژه ساکنان خسارت ديده و آسيب ديده در حاشيه پروژه هاي انتقال آب بين حوضه اي بايد در اولويت قرار گيرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: بيان درست منابع و مصارف در گزارش هاي وزارت نيرو کليد رفع مشکلات بين حوضه اي است.
گودرز اميري يادآور شد: مسئولان وزارت نيرو بايد گزارش هاي خود را به مردم در بخش هاي مختلف و به ويژه در قسمت انتقال بين حوضه اي براساس واقعيات و به طور شفاف اعلام کنند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري سرچشمه 2 رود کارون و زاينده رود است که امسال به دليل بي بارشي با کمبود منابع آبي مواجه شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار، تاریخ 28 دی 95، کد مطلب: 154981: www.kiarebidar.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین