پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از کارون و زاینده‌رود در پی حفظ منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری محقق می شود.

شعار سال:علی محمدی مقدم با اشاره به اینکه حفاظت از کارون و زاینده‌رود در پی حفظ منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری محقق می شود، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه این دو رودخانه بزرگ است که حفظ منابع طبیعی و مراتع این استان نقش مهمی در حفظ این دو رودخانه دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون استان های بسیاری از رودخانه های کارون و زاینده رود بهره می برند که باید برای حفاظت از این رودخانه ها در مسیر حفاظت و حفظ مراتع و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری تلاش شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حوزه رودخانه کارون هفت استان با این رودخانه مرتبط هستند.

محمدی مقدم ادامه داد: بالا رفتن کیفیت آب روخانه کارون نیازمند توجه به استان سرچشمه است که این امر نیز در پی توجه به منابع طبیعی و مراتع استان چهارمحال و بختیاری و جلوگیری از فرسایش در این استان محقق می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم اکنون آب يك سرمایه بزرگ در سطح کشور به شمار می رود که باید زمینه جلوگیری از هدر روی آن در این دو روخانه فراهم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 19 دی 1394,کد مطلب: 3020548 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین