پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
ذبیح‌الله غریب امروز در شهرکرد، اظهار کرد: با مکانیزه شدن و اجرای سیستم‌های آبیاری، اشتغال مستقیم در بخش کشاورزی کاهش یافته است اما اشتغال غیرمستقیم از جمله در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی افزایش یافته و 32 درصد بهبود اشتغال به بخش کشاورزی استان اختصاص دارد.
شعارسال: وی ادامه داد: هم‌اکنون 5.16 درصد از سهم اشتغال مستقیم استان به بخش کشاورزی اختصاص دارد اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش کشاورزی طی برنامه پنج ساله پیش‌بینی می‌شود درصد قابل توجهی سهم اشتغال این بخش افزایش پیدا کند.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما کشت سالانه 500 هکتار گل محمدی در استان است افزود: با کشت این میزان گل محمدی در استان امکان اشتغال یک هزار تا یک هزار و 200 نفر در استان فراهم خواهد شد.

وی‌ با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری جهت کشت گل ‌محمدی واگذار شده است، اضافه کرد: پرورش گل محمدی در استان یکی از فعالیت‌‌های جدید به شمار می‌ورد که واگذاری اراضی شیب‌دار ملی در استان جهت کشت این محصول اختصاص یافته است.

غریب، انعقاد قرارداد تهیه نهال و پیگیری ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت را از برنامه‌های جهاد کشاورزی در جهت حمایت از کشت گل محمدی و توسعه این فعالیت جدید در استان برشمرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28 دی 1395، کدخبر: 13951028000952، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
وضع صنایع در استان ما خیلی خیلی بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین