پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه فناوری اطلاعات، بازرسی‌های فنی جوش‌خوردگی و انرژی‌های نو، مطالعات اجتماعی و گردشگری و انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز دستگاه‌های دولتی این استان از جمله چهار زمینه فعالیت جهاد دانشگاهی است.

شعار سال: وحید خلیلی اردلی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی کرده‌ایم جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری را به هویت دانشگاهی، پژوهشی و فناورانه خودش نزدیک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل ما سیکل پژوهشی را به طور جدی پیگیری کردیم و پژوهشگران جهاد دانشگاهی در چهار زمینه در حال فعالیت جدی هستند و به تحقیقات و محصولاتی نیز رسیده‌اند.

خلیلی در ادامه تبیین کرد: حوزه فناوری اطلاعات، بازرسی‌های فنی جوش‌خوردگی و انرژی‌های نو، مطالعات اجتماعی و گردشگری و انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز دستگاه‌های دولتی استان از جمله چهار زمینه فعالیت جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه در بهار 94 نمایندگی مؤسسه رویان در این استان افتتاح و مشغول به کار شد، افزود: وظیفه این نمایندگی جمع‌آوری سلول‌های بنیادی بند ناف است که به یک ساختار رسیده و مسئولیت مستقیم، رابط رویان و ماماهای آموزش دیده جهت گرفتن خون را بر عهده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به ضد یخ معابر محصول جالب توجه جهاد دانشگاهی کشور اشاره و عنوان کرد: این محصول جایگزین نمک و ماسه است و این امتیاز را دارد که آسیب‌های زیست‌محیطی و فرسایش جاده که بواسطه نمک به‌وجود می‌آیند را کاهش می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 آذر 1394، کد مطلب: 13940916001514: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین