پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
مدیر کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از رشد ۵۰ درصدی مصرف بذر اصلاح شده برای کاشت در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شعار سال: ذبیح الله غریببا اشاره به اینکه مصرف بذر اصلاح شده در چهارمحال و بختیاری برای کاشت پاییزه ۵۰ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: امسال بسیاری از کشاورزان از بذرهای اصلاح شده برای کاشت استفاده کرده اند.

وی افزود: امسال بسیاری از کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری از بذرهای اصلاح شده گندم، جو و کلزا برای کاشت استفاده کرده اند.

مدیر کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استفاده از بذرهای اصلاح شده می تواند عملکرد تولید محصول کشاورزی را بهبود بخشد و درآمد کشاورز را افزایش دهد.

ذبیح الله غریب عنوان کرد: یکی از اهداف بخش زراعت جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری افزایش تولید در سطح اراضی استان است که یکی از راهکار های افزایش تولید در واحد سطح استفاده از بذرهای اصلاح شده است.

وی عنوان کرد: بذرهای اصلاح شده با توجه به شرایط اقلیمی استان تهیه شده است و استفاده از آنها می تواند عملکرد تولید را افزایش دهد.

مدیر کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷۰ کارشناس بخش زراعت بر روند کاشت پاییزه استان نظارت داشته اند و در تلاش هستیم که کاشت پاییزه محصولات کشاورزی بر اساس استاندارد های و روش های علمی جدید انجام شود تا میزان تولید بهتری برای کشاورز ایجاد شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 آذر 1394، کد مطلب: 2987554: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
واقعا بخش ترویج و آموزش کشاورزی خیلی داره زحمت می کشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین