پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
مدیر راهداری راه و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: محور کمربندی شیراز بهسازی، تعریض و روکش آسفالت می‌شود.

شعار سال: علیرضا سیاهپور افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک کمربندی شیراز و تردد ماشین‌های سبک و سنگین در این محور و عرض کم آن، بهسازی و تعریض این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کار بهسازی و تعرض این محور از دو باند به سه باند با هدف ایمن سازی، کاهش تلفات و روان سازی ترافیک انجام می‌شود.

سیاهپور اظهار کرد: هم اینک کار بهسازی و تعریض محور کمربندی حد فاصل میدان رودکی تا تقاطع وحدت به طول ۶. ۵ کیلومتر در دست اجرا است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: کار لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی شیراز حد فاصل شهرک جوادیه تا اکبرآباد و بلعکس نیز به طول ۱۸. ۵ کیلومتر و عرض ۷. ۵ متر در دست انجام می‌باشد.

طول کل کمربندی شیراز ۵۲ کیلومتر است و بر اساس آمار سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ نفر در تصادفات رانندگی که در این محور روی می‌دهد جان خود را از دست می‌دهند که ایمنی پایین آن نقش بسیاری در وقوع این تصادفات دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی شیراز1400 ، تاریخ انتشار 25 مرداد 1394، کد مطلب:20142 : www.shiraz1400.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین