پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
حدود 56 هکتار از زمین های فاز 6 پردیس که طی سال های گذشته به صورت قانونی به حدود 5 هزار نفر واگذار شده است که مالکین در سال 1394 مطلع می شوند به دلایلی نامعلوم، شرکت توسعه عمران طی نامه ای دستور توقف خدمات ثبتی به خریداران را داده و اسناد مالکیت خریداران را بر اساس توان دولتی که دارد باطل کرده است.

شعارسال: مالکان زمین های فاز 6 شهر پردیس که از سال 94 جلوی نقل و انتقال اسناد زمین های آنها گرفته شده است، مقابل وزارت مسکن راه و شهرسازی تجمع کردند.

این مالکان که به نمایندگی از 4 هزار مالک این منطقه مقابل وزارت مسکن، راه و شهرسازی تجمع کرده اند تا نسبت به ابطال غیر قانونی اسناد مالکیت آنها چاره ای اندیشیده شود.

بر اساس این خبر، حدود 56 هکتار از زمین های فاز 6 پردیس که طی سال های گذشته به صورت قانونی به حدود 5 هزار نفر واگذار شده است که مالکین در سال 1394 مطلع می شوند به دلایلی نامعلوم، شرکت توسعه عمران طی نامه ای دستور توقف خدمات ثبتی به خریداران را داده و اسناد مالکیت خریداران را بر اساس توان دولتی که دارد باطل کرده است.

این در حالی است که صدور اسناد تک برگ از سوی سازمان ثبت اسناد برای خریداران با استعلام از اداره جهاد کشاورزی شهرستان و شهرداری پردیس صورت گرفته و هنگام خرید سازمان ثبت زمین ها را به عنوان زمین شهری و قابل ساخت برای خریداران سند زده است اما اکنون شرکت توسعه عمران شهر جدید پردیس و منابع طبیعی در پشت صحنه اجازه خرید و فروش این اراضی را نمی دهند.

خاطر نشان می شود شرکت توسعه عمران شهر جدید پردیس زیر مجموعه ای از وزارت مسکن راه و شهرسازی بوده است و گفته می شود این مجموعه به دنبال سلب مالکیت 5 هزار نفر و اختصاص این زمین ها به پارک فناوری پردیس و دانشگاه آزاد بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 4بهمن1395، کدخبر: 1014553: www.dana.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین