پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
نماینده متقاضیان مسکن مهر پردیس می گوید: پیشنهاد انحلال شرکت عمران پردیس به نفع مردم نیست و افرادی که چنین پیشنهاداتی ارائه می دهند این تصور را در ذهن متقاضیان ایجاد می کنند که غرض و منفعتی برایشان وجود دارد.

شعار سال: علی قدیری، نماینده متقاضیان مسکن مهر پردیس، با بیان اینکه انحلال شرکت عمران پردیس تنها به ضرر متقاضیان خواهد بود، گفت: افرادی که بدون آگاهی لازم پیشنهاد انحلال و برچیده شدن شرکت عمران پردیس را ارائه می کنند گویا از وضعیت حال حاضر متقاضیان اطلاعات کافی ندارند.

قدیری افزود: پیشنهاد انحلال شرکت عمران پردیس سه ماه پیش نیز از سوی طاهرخانی، معین ویژه شرکت عمران، صراحتاً در جلسه مشترک با نمایندگان متقاضیان مطرح شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که ریالی در حساب متقاضیان موجود نیست و عملاً پذیرش چنین امری یعنی افتادن در گرداب و نجات شرکت عمران پردیس از منجلاب این پیشنهاد پذیرفته نشد و حالا با دوباره مطرح شدن چنین پیشنهادی عملاً توپ به زمین متقاضیان پرتاب شده و شرکت عمران از بار مسوولیت خود شانه خالی خواهد کرد.
علی قدیری گفت: تصور می شود افرادی که چنین پیشنهاداتی را مطرح می کنند و مدعی هستند که پیش از این در سمت مدیر و مجری مسکن مهر پردیس فعالیت می کردند چرا تا امروز سکوت کرده و چیزی نگفته اند؟
نماینده متقاضیان مسکن مهر ادامه داد: اگر افرادی که امروز پیشنهاد خروج شرکت عمران پردیس را برای حل مشکلات مسکن مهر می دهند خود زمانی در مسند مدیریت اجرایی بودند چرا مشاوره درست را برای حل مشکلات متقاضیان ندادند و امروز که دیگر سمتی ندارند پیشنهاد انحلال شرکت عمران را مطرح می کنند؟
نماینده متقاضیان مسکن مهر گفت: افرادی که چنین پیشنهاداتی ارائه می دهند این تصور را در ذهن متقاضیان ایجاد می کنند که غرض و منفعتی برایشان وجود دارد؛ وگرنه به جای پیشنهادات مخرب، راهکار مناسب ارائه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري موج نیوز، تاریخ انتشار 22 آذر 1394، کد مطلب: 4287: www. mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین