پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۸۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو از بازگشایی خیابان جمهوری از صبح روز شنبه خبر داد.

شعار سال: سیدجلال ملکی با اشاره به اینکه از ساعاتی دیگر با استفاده از نیوجرسی محل حادثه ساختمان پلاسکو از خیابان جمهوری جدا خواهد شد و به وسیله فنس‌ها جداسازی و ایمن‌سازی انجام خواهد شد، افزود: از صبح روز شنبه خیابان جمهوری به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

وی همچنین از انتقال حدود 15 هزار تن انواع آهن‌آلات و آوار از محل ساختمان پلاسکو خبر داد و افزود: امیدواریم آواربرداری حادثه پلاسکو تا صبح فردا به اتمام برسد.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو از صبح فردا و از مقابل دانشگاه تهران، گفت: از مردم درخواست می‌کنم که همانند روزهای گذشته که لطف خود را به نیروهای آتش‌نشانی نشان دادند، با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شهدا از ایثار و رشادت آنها قدردانی کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 6 بهمن 1395، کد مطلب: 519609، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین