پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
رئیس مرکز مدیریت راه‎های کشور گفت: تاکنون ۵۰۰ دوربین ثبت تخلفات در محورهای شریانی کشور راه‎اندازی و فعال شده است.

شعار سال: علیاکبر آشوریدر حاشیه بهرهبرداری از مرکز مدیریت راههای جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اطلاعیابی و اطلاعرسانی سوانح و وقایع جادهای سامانههای مختلفی در سطح راههای شریانی کشور فعال شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۶۷۰ سامانه نظارت تصویری و یکهزار و ۸۵۰ سامانه ترددشمار در کل کشور نصب و راهاندازی شده است.

آشوری تصریح کرد: ۲۶ سامانه اضافه تناژ خودروهای عبوری در سطح کشور را رصد میکند که در محورهای مواصلاتی فعال و راهاندازی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور ادامه داد: با برنامهریزیهای صورت گرفته، یکهزار و ۸۷۹ دوربین ثبت تخلفات هم باید طی مدت مشخص در محورهای شریانی کشور نصب و راهاندازی شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ دوربین ثبت تخلفاتدر محورهای شریانیکشور راهاندازی و فعال شده است، افزود: مابقی طی دو سال آینده راهاندازی و فعال میشود.

آشوری با ابراز رضایت از نصب و راهاندازی دوربینهای مختلف در حوزه راههای جنوب استان کرمان عنوان کرد: مرکز مانیتورینگ راهها در جنوب استان به نحوه مطلوب راهاندازی شده است و مراحل توسعهای خود را دنبال میکند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز، تاریخ 7 بهمن 95 ، کد مطلب: 65653: www.neshanenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین