پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: تصویب اصلاحیه قانون جامع حمایت از معلولان می‌تواند در زندگی معلولان تحول ایجاد کند.

شعار سال:سید سعیدآرامدر شهرستان ساری، با بیان اینکهسند حمایت از معلولان در سال 83 مصوب شده و در حال اجرا است، اظهار کرد: این قانون برای کمک به معلولان نیاز به بازنگری ویژه دارد که اصلاحیه قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در هیئت دولت به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اصلاحیه قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در کمیسیون مشترک با مرجعیت کمیسیون بهداشت و درمان در حال بررسی است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه در صورت تصویب این قانون توسط مجلس شورای اسلامی با توجه به نظر مساعد نمایندگان مجلس، شاهد اتفاقات خوبی برای معلولان در سال آینده هستیم، تصریح کرد: بهعنوان مثال در این قانون پیش‌بینی شده معلولی که امکان کار کردن ندارد و دچار معلولیت شدید است، حداقل به میزان قانون کار مستمری دریافت کند که تحقق این موضوع می‌تواند زندگی معلولان را متحول کند.

آرام، با اشاره به اینکه توانمندسازی معلولان در دستور کار بهزیستی مازندران قرار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های جدی بهزیستی استان، ‌آموزش خانواده‌ها برای مراقبت مناسب از معلولان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس,تاریخ انتشار 13 آذر 1394,کد مطلب 13940912000749, www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین