پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
سمینار فرصت های گردشگری آلمان به میزبانی هواپیمایی ماهان ایر در تهران برگزار شد.

شعار سال: مدیرکل بازاریابی و توسعه فروش ماهان ایر در این مراسم گفت: سال گذشته توانستیم 145 هزار مسافر ترانزیت را از شرق آسیا به اروپا و بالعکس ببریم و این یک رکورد برای ماهان ایر به حساب می آید و در صدد افزایش مسافران ترانزیت هستیم.

حسینی گفت: ماهان ایر اولین شرکتی بود که ایرباس 321 را وارد کشور کرد و در حال حاضر هواپیماهای مدرن ایرباس 340 در ناوگان هواپیمایی ماهان ایر فعال هستند.

وی گفت: در سال 2016 پروازهای مستقیم به مسکو، کیف، کپنهاگ و پاریس را راه اندازی کردیم و قصد داریم تا در سال 2017 پروازهای مستقیم به باکو، بارسلون و لاهور را شروع کنیم.

مدیر بازاریابی ماهان ایر افزود: به زودی تعداد پروازهای ماهان به کابل به 5 پنج پرواز در هفته افزایش می یابد و تعداد پروازها در مسیر پاریس، کپنهاگ، دوسلدورف و میلان نیز افزایش خواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه ماهان ایر از سال 2002 به آلمان پرواز می کند گفت: در حال حاضر دو پرواز هفتگی به مونیخ و سه پرواز هفتگی به دوسلدورف داریم که تعداد پروازها به دوسلدورف در تابستان به 4 پرواز هفتگی افزایش می یابد و ماهان ایر در سال گذشته 70 هزار مسافر را به آلمان برده است.

وی در خصوص سرویس های ویژه ماهان ایر گفت: تخفیف های ویژه برای مسیرهای اروپایی در نظر گرفته شده و همچنین مسافران کلاس تجاری ماهان در مسیرهای شرق آسیا و اروپا می توانند از سرویس Fast Track برای تردد به فرودگاه استفاده کنند.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دنیای سفر، تاریخ 12 بهمن 95، کد مطلب: 9603: www.donyayesafar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین