پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
رئیس شورای اسلامی زیارت دشتستان گفت: اداره آبیاری دشتستان به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل نکرده است.

شعار سال : حیدر صداقت پنجشنبه شب در نشست مردم روستای زیارت با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روستای زیارت از روستاهای بزرگ شهرستان دشتستان است و قابلیت تبدیل شدن به شهر و ارتقا را دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر، مردم همواره خواستار تبدیل این روستا به شهر بوده‌اند و پیگیری‌های زیادی نیز صورت گرفته که تاکنون محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی زیارت دشتستان خواستار اجرای طرح بیمه کشاورزی روستاییان شد و خاطر نشان کرد: کشاورزان منطقه زیارت، حق بیمه محصولات را پرداخت کرده‌اند ولی بیمه چیزی به آنها پرداخت نکرده است.

صداقت تصریح کرد: لایروبی کانال زهکشی نخیلات زیارت نیز از دیگر مطالبات مردم این منطقه است که انتظار داریم با تلاش و پیگیری مسئولان عملی شود.

وی بیان کرد: اداره آبیاری دشتستان به تعهدات خود عمل نکرده و با وجودی که بابت هر اصله نخل، مبلغ 720 تومان دریافت می‌کند، ولی به وظایف و تعهدات خود عمل نکرده و کشاورزان و نخلداران منطقه شاکی هستند.

رئیس شورای اسلامی زیارت دشتستان گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم گامی مهم در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌هاست و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

صداقت گفت: مردم این منطقه نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستانی و استانی هستند و انتظار داریم همه مسئولان نسبت به رفع دغدغه این مردم اهتمام ورزند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 13 آذر 1394 کد مطلب : 13940913000002 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین