پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
رییس پلیس راهور پایتخت، همچنین رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و جانبی را برای پیشگیری از تصادف در زمان بارش برف، الزامی دانست.

شعار سال: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با اشاره به لغزندگی معابر شهری بر اثر بارش برف، توصیه هایی را به منظور افزایش ایمنی در تردد و عبور و مرور شهروندان بیان کرد.

سردار محمد رضا میهماندار با اشاره به بارش برف صبحگاهی و سفید پوش شدن معابر شهر تهران، نکاتی را درباره رعایت عبور و مرور در سطح شهر بیان داشت و افزود:" در چنین شرایطی روشن کردن کلیه چراغ های خودرو به منظور دیدن و دیده شدن خودروهای دیگر امری ضروری است.

وی گفت:" ماموران پلیس راهور با استقرار در معابر پر تردد و پر تراکم شهر تهران نسبت به تسهیل و روان سازی آمد و شدی خودروها اقدام می کنند.

رییس پلیس راهور پایتخت، همچنین رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و جانبی را برای پیشگیری از تصادف در زمان بارش برف، الزامی دانست.

سردار مهماندار، اطمینان از سلامت برف پاک کن ها، چراغ ها، بخاری و شیشه شوی اتومبیل را قبل از حرکت از سوی راننده مساله مهمی برشمرد و افزود:" عدم تردد غیر ضروری خودروها در سطح شهر و استفاده از حمل و نقل عمومی در صورت ضرورت می تواند به شرایط عبور و مرور در معابر کمک کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصریح کرد:" با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، توصیه می شود شهروندان از تردد با موتورسیکلت خودداری کنند ضمن این که در صورت بروز تصادف خودروها را به منتهی الیه سمت راست معابر هدایت کرده و با تلفن 110 تماس بگیرند، قطعا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن در صحنه تصادف حاضر خواهند شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ، کد مطلب:521240 : www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین